1. Wolisz dzień czy noc? Dlaczego? Dzień. Bo wedy mam energię do działania, w nocy mi się wszystkiego odechciewa i ewenuanei wegetuję i tylko marnuje czas. A po zarwanej nocy zawsze musze odkupić to jakimiś 2 dniami "wyprucia".

2. Gdybyś miała wybrać jedną potrawę, którą mogłabyś jeść do końca życia było by to...  pierogi ;)
 
3. Romantyczna kolacja w luksusowej restauracji czy wspólne oglądanie filmu i jedzenie popcornu? Zależy od nastroju
 
4. Dzień, który wykreśliłabyś z tygodnia? Będę chyba dziwna jak powiem, że niedziele? ;p

5. Danie, które chcesz przygotować od dłuższego czasu, ale nie miałaś okazji? Oj mam wiele przepisów w kolejce, ale dawno nie robiłam żadnej tarty.
 
6. Ulubiony rodzaj makaronu? Tagiaelle albo farfatelle.

 7. Jakiej przyprawy używasz najczęściej? Pieprz, curry, cynamon
 
8. Tytuł/wykonawca piosenki, która najlepiej oddaje Twój teraźniejszy humor?
 Maria Peszek- Muchomory
 
9.  Potrawa, która zawsze Ci wychodzi?
Makarony z sosem serowym ;)

10. Największa lub najśmieszniejsza kulinarna wpadka? Ciasto z serków wiejskich (wyszlo ochydne)
 
11. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę? (3 rzeczy) Laptopa, mojego jaśka z misiem i zestaw do robienia biżuerii ;p 
 
 
Te same pytania przechodzą na:
 
 
 

Posted in

3 Comments

  1. Dziękuję bardzo za wyróżnienie!Nawet nie wiedziałam, że sama robisz biżuterię.

    pozdrawiam ciepło

    Malwinna

    OdpowiedzUsuń
  2. hej! co do wczorajszego wpisu, to jeżeli chcesz, możesz napisać na mojego maila, chętnie odpowiem. (;

    OdpowiedzUsuń

Featured Posts