Nie mam w zwyczaju spamować i zamęczać wszystkich prośbami o głosy, jednak ten konkurs spodobał mi się na tyle, że postanowiłam zrobić wyjątek. 
Poza tym przepis, który dodała, naprawdę wiele dla mnie znaczy i kojarzy mi się z najpiękniejszymi chwilami mojego życia. 
Bo moja babcia faktycznie wyczarowywała najwspanialszą szarlotkę na świecie. Niezapomnianą. 
Dlatego wybrałam jej przepis i postanowiłam go dodać do konkursu "Twój świat od kuchni", któremu patronuje Robert Sowa, a organizują delikatesy Alma, Bosch i Food&Joy
Domyślam się jednak, że trudno będzie prześcignąć pierwszy w rankingu przepis do 7 października (wtedy kończy się I etap) ale z waszą pomocą jest szansa. :))
A jeśli nie, to się nie zrażę, mam już pomysł na etap II ;p 
Jednak póki co bardzo proszę Was o głosy na mój przepis 
Każdy głos wiele dla mnie znaczy i za każdy dziękuję z całego serca osobno. 
Konkurs jest naprawdę ciekawy, a podczas finału uczestnicy będą gotować z samym Robertem Sową, nie ukrywam, że byłoby to dla mnie duże przeżycie. 
Pomóżcie mi spełnić marzenia ;))



4 Comments

  1. super love it! :)
    visit my blog? http://raellarina.blogspot.com/
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowane :) Trzymam kciuki! Jak jest o co walczyć i sam przepis jest dla Ciebie cenny, to myślę, że naprawdę warto prosić o głosy!

    OdpowiedzUsuń

Featured Posts