Słodkie, małe, czekoladowe kuleczki obsypane kakao?
Tak, to TRUFLE. Drażnią podniebienie i rozbudzają zmysły. Są wyrafinowane. Nie należą jednak do słodyczy, które jemy hurtowo. Jedna lub dwie na raz wystarczą. Taka przyjemność może jednak oznaczać nawet dodatkowe 200 kcal. Za dwie małe kuleczki. Jednak jest i na to metoda. A dietujący mogą od dziś jeść trufle. I chudnąć!



Dietetyczne trufle
125g twarogu
1 łyżka mleka w proszku
1 łyżka kakao + 1 do posypania
8 tabletek słodziku
1 łyżeczka chudego mleka (opcjonalnie)

Twaróg dokładnie ucieramy z kakao i słodzikiem, opcjonalnie dodajemy łyżeczkę mleka gdy masa jest zbyt gęsta ( u mnie jednak nie było to potrzebne). Formujemy małe kuleczki i każdą obtaczamy w kakao. Wstawiamy do lodówki na min. 1 godzinę. 






Smacznego :)


12 Comments

  1. Lubię takie zdrowsze zamienniki popularnych słodyczy, już nie raz się przekonałam że lżejsze, nie znaczy mniej smaczne. Te trufelki prezentują sie bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, świetne! Nie jem normalnych trufli, ale te z chęcią sobie zrobię. Wyglądają apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na coś słodkiego na diecie (a nawet i nie na diecie) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja lubię różnorakie trufle;) Twoje dietetyczne też mi się bardzo podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają bardzo smakowicie!
    ps ładna szata bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa dla spragnionych słodkości a będących na diecie. Ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mm ,wyglądają super ! muszę spróbować ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne : )

    Ja koocham trufle, ale nie jadłam ich chyba od świąt ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł na zdrową i słodką przekąskę, na pewno zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie to wymyśliłaś. a ja lubię paznokcie w czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  11. zrobiłam, modyfikując już je, by przypominały marcepanki, rafaello...kocham cię za ten przepis!

    OdpowiedzUsuń

Featured Posts