Od dawna lubię te ciasteczka, pewnie dlatego, że ze wszystkich słodyczy zawsze najbardziej przemawiały do mnie ciasta i ciasteczka, lody były dobre, czekolada też, ale to ciacha sprawiały, że miałam uśmiech od ucha do ucha. Stąd pomysł, żeby jeść je od rana do wieczora :) 
I dzień zaczynać od ciasteczek ;D A ciasteczka i tiramisu to połączenie idealne




Ciasteczkowe tiramisu śniadaniowe
(1 porcja)
100g chudego twarożku
1 łyżeczka stewii/cukru
2 ciasteczka BELVITA (ja użyłam 5 zbóż i mleko)
trochę zaparzonej gorzkiej kawy
1/3 łyżeczki gorzkiego kakao odtłuszczonego

Ciasteczka moczymy w kawie, twarożek ucieramy widelcem z cukrem. Na pierwsze ciasteczko kładziemy warstwę serka, po czym przykrywamy ją drugim, znowu warstwa serka i posypujemy z wierzchu kakao. Teraz wystarczy dodać zieloną herbatę, miseczkę truskawek i śniadanie gotowe.


I to wszystko :)) Prawda, że proste i szybkie? A do tego jakie PYSZNE ;)

Najlepiej smakuje przygotowane wieczorem i  schłodzone przez noc w lodówce.

Przepis bierze udział w akcji:






7 Comments

  1. Jakie to musi być pyyyyszne! O mniam <3
    Za Tiramisu nigdy specjalnie nie przepadałam.. ale takie ciasteczkowe to zupełnie inna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysłowo i faktycznie wygląda pysznie !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko tym się idzie najeść na śniadanko ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bosko :) To jeden z lepszych sposobów na wykorzystanie tych ciastek, jaki miałam okazję zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie jadłam tych ciasteczek;)

    OdpowiedzUsuń
  6. orginalnie, kreatywnie :) lubię takie fanaberie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Również uwielbiam te ciacha, są pyszne!

    OdpowiedzUsuń

Featured Posts